گزارش روز: وقتی پسر رحمتی کی‌روش را راضی می‌کند!/ سید مهدی در آستانه‌ی بازگشت به تیم ملی!

 

گفته می شود نظر کی‌روش نسبت به دعوت رحمتی به تیم ملی برگشته است. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی حول بازگشت رحمتی به دروازه ی تیم ملی خواهد افتاد


سایت گل- سید مهدی رحمتی بیش از یک سال از تیم ملی دور است و تقریبا از این مسئله مطمئن بود که دیگر در تیم ملی جایی نخواهد داشت. کارلوس کی‌روش هم با مواضع سفت و سختی که علیه این دروازه‌بان گرفت تقریبا تمامی درها را روی وی بست تا رحمتی امیدی به حضور در جام جهانی نداشته باشد. اما در روزهای گذشته اتفاقات عجیبی حول این دروازه بان افتاد که مانند معجزه راه ورودش را به تیم ملی باز کرده است.
داستان از آنجا شروع می شود که با توجه به اینکه رحمتی و کی روش هر دو در یک برج در شهرک غرب زندگی می‌کنند احتمال برخورد میان آنها وجود دارد. چند روز گذشته کی‌روش که قصد بازگشت به منزلش را داشته در آسانسور برج مسکونی‌اش با پسری روبرو می شود. این پسر بچه که علی فرزند مهدی رحمتی بوده  از کی‌روش با حالتی طلبکارانه درخواست می‌کند که پدرش را به تیم ملی دعوت کند. کی‌روش از وی سوال می پرسد مگر پدرت چه کسی است که علی پاسخ می دهد مهدی رحمتی که پس از کی‌روش می فهمد که این فرزند دروازه بان سابق تیم ملی است. پس از رد و بدل شدن چندین دیالوگ علی زیر گریه می زند و از کی روش شاکی می شود که با دعوت نکردن پدرش ، باعث ناراحتی وی شده است. همین موضوع سرمربی تیم ملی را در فکر فرو می برد تا اینکه سه روز پیش کی‌روش در مصاحبه ای عنوان کرد که احتمالا رحمتی بهترین دروازه بان ایران است. البته کی روش در آن مصاحبه صحبتی از دعوت رحمتی به تیم ملی کشورمان به میان نیاورد.
در تب و تاب همین اتفاقات شب گذشته تعدادی از ورزشکاران مهمان وزیر کشور بودند تا هم اندیشی درباره مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد. در انتهای این جلسه سید مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش با یکدیگر روبرو شدند که سرمربی تیم ملی برخورد گرمی با رحمتی داشت . گفته می شود نظر کی‌روش نسبت به دعوت رحمتی به تیم ملی برگشته است. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی حول بازگشت رحمتی به دروازه ی تیم ملی خواهد افتاد. در زیر می توانید عکس های خوش و بش گرم رحمتی و کی روش را در جلسه ی شب گذشته ی وزیر کشور مشاهده کنید:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392 | 12:35 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.